בדיקות Mobile

צוות בדיקות המובייל של החברה מתמחה בהרצת בדיקות על אפליקציות שמיועדות לטלפון הסלולרי וטאבלטים. כחלק מ-BEST PRACTICE הצוות משלב בדיקות ידניות ואוטומטית מכל מיני סוגים וזאת על מנת להבטיח שהאפליקציה תשמש אותם באופן מיטבי ללא שום תקלות או בעיות. כל אנשי הצוות בתחום Testing Mobile עם הכשרה וניסיון מוכח בכ"א בנושאים הבאים:

מערכות הפעלה- היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה אנדרואיד, מערכת ההפעלה IOS ומערכת ההפעלה של Windows למובייל.

תקשורת- בעל ידע מקיף בכל הקשור לתקשורת סלולרית.

אמולטורים- ידע נרחב בעבודה עם אמולטורים והרצת בדיקות שונות באמצעותם.

שיטות עבודה – ידע והבנה עמוקה כיצד להריץ את כל סוגי הבדיקות שמיועדות למובייל ומהם האלמנטים החשובים ביותר להם יש לשים לב בעת הבדיקה של האפליקציות במובייל.

בדיקות Web

כשאתר האינטרנט של החברה מהווה חלון הראווה שלה הצורך באתר איכותי הוא הכרח! האתר נדרש לנגישות בכל זמן ומקום באמצעות המחשב או הטלפון הנייד, עם דפדפנים שונים ומגוונים ואף לא בהכרח המעודכנים ביותר. לכן עליה לאוויר עם אתר אינטרנט דורש בדיקה דקדקנית של מומחים.

צוות טסנת המתמחה במערכות אלו יפעל בהתאם למתודולוגיה סדורה וידאג לבדוק את תוכן האתר, קישוריות/לינקים, קישוריות בין אתר לאפליקציית הסלולאר שלו, לבחון דפים להצגה בדפדפנים שונים וברזולוציות שונות ועוד.

צוות טסנת יציג לכם עוד טרם ביצוע הבדיקות מתאר מדויק של תוכנית הבדיקות ולאחריהן דוח ליקויים מקיף המציג פרטים אודות כל באג, לרבות חומרתו ומיקומו.

תפריט נגישות